Over Hilde

Hilde Leusink, Art director en Grafische vormgeving

Ruim 28 jaar ervaring als grafisch vormgeefster en Art director. Het begon met de kunstacademie in Arnhem en Enschede. Na deze opleiding te hebben doorlopen, heb ik mijn ervaring aangevuld met praktijkervaring in het buitenland. Bij CI programm in Zürich Zwitserland (een Corporate Identity bureau) heb ik 2 jaar als Corporate Identity- Branding designer mogen werken op grote accounts als: Tissot Horloges, Ascom Telecom, SKA Bank, Central Schweiz en Minatol. Werken aan bedrijfsidentiteiten: corporate identity guides, concepten, POS materiaal, verpakkingen, horloge ontwerp, displays en magazines.

In Nederland heb ik o.a voor de volgende reclamebureau’s gewerkt: Markt 15, Floor Heijn Retail, Action in Marketing, Cocktail Communications, SixSenses, Quence, F&M Reclame Marketing Adviseurs en Tomeloos. In deze periode heb ik als Art Director en Grafisch ontwerpster o.a gewerkt op volgende internationale accounts: Olacy’s, Spar, Bausch&Lomb, Ray-Ban sunglasses, Electrolux, Bjorn Börg, Mölnlycke, Escada, Douwe Egberts, Beiersdorf, Mercis (Nijntje/ Dick Bruna), Dagravit vitaminen, Norit, Roxasect, en Johnson & Johnson Vision Care.

Na een Freelance periode besloot ik voor mezelf te starten. Onder de naam 100% Hilde breng ik mijn ruime ervaring in de praktijk voor zzp’ers, mkb’ers en internationals, o.a. voor LBi International (Lost Boys), Rolflex (Compact deuren), IHC Merwede, Groenhof Optiek, 2source4, Ondernemersvereniging Amstelveen, WashTec, M&M communicatie, Tomeloos, EPP public relations en vele andere.

Professionaliteit, oog voor detail en een persoonlijke touch, dat is 100% Hilde. Wilt u eens kennismaken? Bel of stuur een mail.